søndag 31. august 2008

Klar for innramming

Jeg har også noen bilder klar for innramming.. Det er en stund siden disse ble ferdige.
Rammer og paspatourer må kjøpes inn til disse.
This cross-stiches is ready to be framed. Just havent had the time yet.

Dette "country companions" julebilde var egentlig klart i fjor, men har blitt liggende i mangel på ramme.
Disse bildene er bare så skjønne, og passer helt perfekt til mitt stue ur i Bramle & Lover serien til Mariell.
This country companions christmas cross-stich was made last year.
It fits perfectly to my livingroom clock from Bramle & lover of Mariell.






Her ett bilde fra serien av mange til All our yesterday.
En kongelig gardist hilser på noen barn.
Another all our yesterday.
















Big Ben gir en flott bakgrunn til dette All our yesterday bilde.
To barn ute på tur.
Big Ben is a great background in this image of All our yesterday.















Og til slutt her har jeg ett av mine mange alvebilder.
Alver har stor betydning hjemme hos meg. Og disse bildene vokser nå i skaren.

Denne påskelilje alven fra "flower fairies" av Cicely Mary Barker er bare en av mange.
Baker har laget en hel serie av de nydeligste alvebildene. Og hos meg finner du disse både i bokform og som broderier på veggene.

Last here you see a daffodil fairy from the books of Cicely Mary Barker.
I just love this lovely fairies, and already have a lot of them. I also keep her books in my bookshelf.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Leave a comment and I will visit you as well ♥
Love to see you back again any time.
xoxo Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...